Far far away


Mobilfria dagen. jag vet att jag har valt fel datum men i alla fall.
Idag har jag inte använt min mobil nånting. Vid vissa tidpukter kände jag mig handikappad i andra var det bara skönt. Hihi. Måste leta reda på den snart alltså, vet inte var jag har lagt ifrån mig den.... Jag menar jag som alltid har koll på mina sakar, jag sprang ju inte alls runt och letade efter ett par nycklar imorse. Helt i onödan dessutom, då de låg i väskan hela tiden.

På hålan satt jag och pluggade, jag är så duktig! :) hehe. Skrev sammanfattning av vad jag ska prata om till redovisningen. :O Märkte att det blev för lite, oj då. Inte så svårt att lägga till något i för sig, svårare att lära sig det utantill... :/ 

Imorgon har jag nationellt prov i matte då'rå. Är osäker på om vi ska ha svenska efter det. Slutar som senast 13.15 i all fall^^ Skönt! :D

När jag kom till sista lektionen förut idag så hade inte läraren kommit först. Sen helt plötsligt dyker min förra engelsklärare upp. Jag blev jätteförvånad när han kom in med två filmer och började snacka om vilken vi skulle se. Fattade ingeting. Har jag kommit vid fel tidpunkt, men nej jag ska ha lektion med Gun nu... Kollar till och med schemat en extra gång. Sen frågar jag lite förrvirrad, "Men.... Var är Gun?" Då var hon tydligen borta någonstans så då skulle han vikariera lite. Står vid Sofies skrivbord då jag plötsligt hör "...och Litte "Hörde jag Little Miss Sunshine? Åh, den har jag velat så jättelänge..." Men eftersom de andra redan har sett den, så får jag inte se den, jag missade ju den skolbion för att jag var hos tandläkaren. Istället ser vi ett avsnitt av Fawlty Tower. Inte det jag hoppast på men men.

När jag och Sofie skulle gå till ICA förut idag stötte jag ihop med Ieva :) Det var kul. Längesen man sett henne. Hon gillade mitt hår, wiiioo. ;)

Sofie berättade att hon var ledig på eftermiddagen för att läraren skulle på möte. Jag bara: Så vi ska inte ha något foto imorgon? Hon bara: Antagligen inte.
Nu när hon sa det, minns jag lite svagt att jag kan ha hört det förut...
Måste mejla Leo om att jag är ledig nästa fotolektion, nu när morgondagens lektion är inställd.

Kollat klipp på youtube med gamla avsnitt a project runway, en av de bästa serierna som finns! http://www.youtube.com/watch?v=GNzTJ_1j6Eg&feature=related check out ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

du är så rolig maya

2008-05-18 @ 22:33:44
URL: http://shiri.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0