En självklarhet såklart!

Åh, herregud, hade jag kunant gissat något annat? xD hahahahaha. Gissa om jag skulle ha engelskalektion eller inte... Vår lärare är borta och det är bara dem som har kvar att göra nationella som skulle gå på lektionen! Hade kunnat haft sovmorgon till kl. 11 och jag som masade mig upp redan vid klockan sex för att hinna till skolan vid nio.
Fast om jag inte hade gjort det så skulle jag inte träffat Kim förstås, eller invigt mina stövlar... hihi. Men i alla fall, tänkte passa på att plugga lite nu, när jag ändå är ledig.
Bilder från igår och idag kommer upp på http://MaViSa.bilddagboken.se senare idag. Orkar inte gå hem igen, så det får bli i eftermiddag. Innan jag tar bussen till Viken igen. Glömde nämligen mobilen där så blir att umgås med mamma denna kväll med. :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0