En riktigt VG tjej...

För många år sen togs en vän från mig. Jag fattade det inte då men vi hade haft det ihop vi två.
Jag borde kämpat mera, fast jag vet inte vad jag gått miste om
Om jag ville vara med dig nu, skulle du då ropa "Kom"?

Någon särade på oss, var det med flit eller misstag
Jag har inte tänkt på det så mycket men jag tror vi hade passat bra ihop idag.

En dikt till dig min vän som jag aldrig kom så långt inpå livet som jag hade hoppats...

Häromdagen när jag cyklade till skolan möttes jag av en tjej jag hade IV-val med förra året. Jag vet inte om hon kände igen mig, fast jag kände igen henne. Hon har inte förändrats så mycket. Fast jag kan förstå om hon inte kände igen mig. Jag menar jag har ju faktiskt nya glasögon, lite ny stil (annan jacka och skor etc), annorlunda hårfärg och ingen tandställning längre, hehe. :)

Jag hade svårt att somna igår. Tror det beror på måendet. Det är inte det bästa nämligen. Fast nu känner jag mig lite bättre i all fall, skönt det!

Norsholms ungdomscirkus
Kommer ihåg när jag gick på cirkusen i några år, efteråt har jag ångrat lite att jag slutade för en liten cirkusapa har jag alltid varit. Jag var med i Norsholms ungdomscirkus  mellan 7 och 10 års åldern tror jag. En från samma IV-val som den andra tjejen jag hade förra året är med där nu. Lite kul.

Valdemarsviks Gymnast
Red lite en period efter cirkusen men efter det gick jag över till gymnastik i valdemarsvik. Riktigt kul. Det var väl i femman, sexan, sjuan och åttan jag var med där. Vi hade egna overaller med tryck (VG= valdemarsviks gymnaster) Känner mig fortfarande som en VG-tjej! Hihi.

Efter det dansade jag lite och sen var det curling. men nu är jag inte med ï någon klubb eller förening. Nu är det endast träning på egen hand, simning och jogging. Har gått lite på Friskis&Svettis också med pappa.

Todays outfit här nedan:
image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0