Älskar, älskar inte

Älskar dig, hur många ggr har du använd dig av dem orden? Det är så många som använder dem alltför ofta känns det som. Är du en som nöter på de orden? Det känns som det tappat lite av sin betydelse... Alltför många som säger det till sina vänner. Älska är ett starkt ord och många säger det då dem egentligen bara menar gillar mycket tror jag. Jag säger inte det till alla mina vänner, bara de jag verkligen älskar. vat betyder älskar egentligen, vad är din definition för det? :)

 
Idag efter skolan traskade jag hem och åt lite sen drog pappa och jag till stan. Skulle kolla efter en baddräkt till mig. Behöver det när jag tränar, inte så kul att motionssimma i bikini, går inte lika snabbt då. Jag menar det är ju mer slimmat med baddräkt, haha. Hittade några jag gillade. Fyndade med en svart med lite vitt på för bara 199 kronor, jippi!

Senare kom syster-yster hit, skojjigt :D Träffade Kim med, som också skulle springa. Hon och hennes tungpiercing mådde bra, hon hade haft den en vecka nu ju. Sen letade vi runt efter Valdermarsvikstältet, tog ett tag att hitta det men till slut var vi där. Kul att träffa mamma igen. Såg många jag kände igen, inte bara vikenbor heller. Kul att träffa Saga med :) Vi startade i "Springa"-fållan. där såg jag också therese.... Gick jättebra att springa. Kom igång rätt bra med Saga fakiskt fast efter halva varvet ungefär så tappade vi bort varandra. Lite synd för annars hade hon nog kunnat puschat mig att springa snabbare, hehe. Fast jag är nöjd med mina 29 minuter! Helt klart glad att jag kom under en halvtimme.
Pratade med mamma sen, hon tyckte jag var snabb, "är du redan här?", sade hon när jag kom skuttandes till henne som en liten studsboll till tältet. Då gick i alla fall Saga och jag runt lite på området för att se om vi vunnit något på startnummret. Det hade vi inte. Så istället nöjde vi oss med att hoppa i poolen :D Vi hade joggingbyxorna och sportbh på oss, tihi. Det var härligt, men kallt att komma upp med blöta kläder efteråt.... ;)
Senare satt vi i ombytta kläder och fikade på en filt, mys.

Nu är man hemma igen, sagt hejdå till syster som skulle tillbaka till Linköping. Har ätit en kötbullemacka och ska väl sitta vid datorn någon timme till innan jag ska lägga mig och läsa.
Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: T`

HEJSAN :D joo det gick jätte bra för mig, startade i grupp 2 och kom in efter 22 min, är jätte nöjd :D vem är du då ? =), jag hörde inget bland alla folk xD

2008-05-19 @ 23:06:38
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE
Postat av: Alexxz

jag försöker dra mig ifrån att inte säga "jag älskar dig" till för många..

2008-05-30 @ 23:45:17
URL: http://alexxxizzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0