3 maj

Nu har man kommit igång igen då....

Man vaknade vid nio och innan klockan slagit tio var man utomhus. Pappa och jag tog nämligen en joggingrunda efter jag hade ätit frukost. Kändes skönt, nu känns det som jag har kommit igång med träningen. Simmar och springer, wioo. :D

Sen tog man bussen ut till landet... Träffade farmor, farfar, faster och farbror. Läste lite i en bok till skolan, annars inte mycket. Fotade såklart. På kvällen hjälpta jag faster att måla hennes två rosentorn, det var skoj. Efter det blev det grillning, jippi. Gott med grillad korv och sitta ute på verandan och äta med alla. Mys helt enkelt. Sen gick vi in och satte oss vid tv'n. Såg slutet på Körslaget innan vi såg på film. Queens of Sheba's pearls. Lite komplicerad ibland, men riktigt bra. och själva leken med samma namn som titeln, verkar ju rolig.... ;)

Målade rosentornen för andra gången också. Ute i den varma solen. Värsta sommarvädret! Hihi. :D Åkte in tidigt till stan därifrån. Tänkte man ska ju både hinna med att träffa en kompis, plugga och städa... Frågan är om jag orkar plugga :/ Blä för plugg på helger. Men man måste väl ta tag i det, har skjutit upp det så länge nu, usch. Bläää :(
Men bara man får träffa vännerna så får man energi och lust till det mesta sen. Tihi.

image32

Kommentarer
Postat av: Alexxz

Maja Målare ;D

2008-05-05 @ 18:01:38
URL: http://alexxxizzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0