15:e maj...

Idag fick jag gå upp redan vid 6, eftersom jag sovit i Viken, för att ta 7-bussen till skolan! Var lite trött, men det gick. Senn är jag väl kom till skolan och skulle ha svenska, och ingen i klassen är där blir jag förvånad. Tänkte att dem kanske sagt att vi skulle byta sal, för jag missade ju gårdagens svenskalektion.... Får tag på min lärare som berättade att vi inte skulle ha någon lektion :O Vi hade sovmorgon utan min vetskap. Han var uppriktigt ledsen för att han missade att säga det till mig igår. Första tanken var naturligtvis "Skit, jag hade kunnat tagit en senare buss", men den gick snabbt över. För Maja deppar inte, för då vore det inte någon Maja. ;) Så då vart det att inviga de nya stövlarna i vattenpölarna i parken, hihi. Kameran med såklart. Invigningar utan fotografier, vad är det, menar jag. :)

Blev inget inlägg igårkväll, fanns inte tid för det, så skriver in i detta istället. :P



15:e maj
image53

Gårdagen var det jag skulle prata om ja. Till en börja med hade jag nationella prov i engelska. Det gick rätt bra på läsförståelsen men hörförståelsen ska vi inte prata om... I alla fall så var det gjort, då spelade jag in ett band till gruppens redovisning om 70-talet. Sen åt jag innan jag gick hem för att göra mig i ordning, När jag skulle på bussen, så ser jag Stephanie, som också skulle med den bussen. Det var fullproppad på bussen så vi fick så stå. fast efter första busshållplatsen i sörping kunde vi sätta oss ner. Det vart en trevlig busstur med mycket snack :)
Senare så var man i viken, gick upp till mammas skola för att hälsa på lite. Då träffade jag Sandra som satt med Frida och Katrin i uppehållsrummet utanför mammas kontor. Det var kul, inte så ofta man träffar henne. Efter dte bjöd mamma på lite fika innan jag skulle vidare på möte. Mötet gick bra :) Kul att träffa Alex igen också :D Sen blev det plugg hela kvällen och ingen tid för datorn. Höll på till 12 på natten ungefär. Jag hade ju inlämningsuppgifter att göra.  Var superglad igårkväll, att få ha träffat så många kompisar och så vidare, skrev en "dikt" till gumman också.

Tänker på min älskling, att hon tagit ytterligare ett steg på bättringsvägen...
Nu är det bara att kämpa på, jag finns vid din sida jämt och ständigt!
Vi ska tillsammans nå ditt mål och ha kul på vägen, hoppa över alla hinder, slåss mot alla jättar och troll, skratta åt alla misstag och gå vidare, vi ska aldrig stanna innan målet är nått, är något i vägen tar vi bara en omväg. Jag älskar dig gumman du är en del av mig och kommer alltid att vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0