Zzzömn, var det beställt till mig

Nu har helgen gått mot sitt slut...
Den har i alla fall varit riktigt nice! =)

Har firat att brorsan slutat nian, med mycket bra betyg dessutom =D
Vi har även varit ute på Arholmen och firade 75årsfest. (Vi= Mamma, Björn och jag)
Det var Lena som hade fyllt 50 och Mia som fyltt 25 år. Det var en rätt bra helg måste jag säga, den var ungefär som jag tänkt mig. Imorgon måste jag tyvärr tillbaka till jobbet, så inte har jag mycket ledigt än. Har inte känt av att jag har sommarlov riktigt än. Inte hunnit träffa kompisar och badat så mycket än.... Tråkigt att solen försvann lagom till skolavslutningen ju.

Imorgon ska jag i alla fall träffa Lina efter jobbet och senare ska jag försöka hinna med att börja städa och packa lite hadejag tänkt. Får se hur det blir. Något annat jag ska göra är också att överföra en hel del text från min "dagbok". Vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Anteckningsblock borde man kunna säga, men det låter inte helt rätt det heller. Haha, jag kanske ska döpa den. Ge den ett namn. Namnförslag någon? ;)
Något på T kanske? Ska förklara varför i ett senare inlägg orkar inte ta upp det nu. Låter Tuva bra, eller Tora? Ska man kanske ge den ett killnamn, den möjligheten finns ju också. =P

Har ´skrivarlust men inget vettigt i tankarna, känner mig mest flum nu. Ska väl krypa till sängs snart, skulle gjort det för tre timmar sen egentligen. Fastnade vid datorn ikväll igen :( Ajja, bajja Majja :/
Ska skärpa mig. fast jag borde ändå passa på nu, kommer inte kunna blogga senare när jag ska på semester.
Denna sommar ska Danni följa med på segelsemester, superkul! :)
Längtar redan. Inte så långt kvar egentligen. Redan på torsdag som första trippen avgår. Dock bara ut till Arholmen för att fira midsommar, men ändå. Det är alltid något och det är ju bra eller hur? Tycker du annat så säg.

Då får vi se om vi fortsätter båtturen redan då, eller om vi åker tillbaka till fastlandet direkt. Om det ärdåligt väder vill säga.
Som sagt så borde jag sova, ska ju ändå upp kl. 7 imorgonbitti. behöver sova. Har kännt mig yr väldigt mycket. Den senaste timmen, eller två, Har mitt huvud snurrat då och då...

God natt nu alla pysar, och ha en bra dag
Va, var det beställt här då?
Sömn, tack!

Kommentarer
Postat av: Alexxz

T, är en bra bokstav ;D

TORKEL! haha..

Tankar och annat tjafs ;P

närå, men lät som din helg var lyckad! :D

åh härligt att Danni ska me på båtturen! :D

miss you hun <3

2008-06-16 @ 14:16:08
URL: http://alexxxizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0