Tomma hål

Dagarna fylls av meningslösa tomma hål överallt. Så segt i skolan just nu alltså, speciellt nu. jag hade kunat ligga hemma och sova fortfarande >_<  
Har ju missat mer än halva MPRen så känns så ondögit att vara med på utvärderingen och betygsnacket, gah. Men här  är jag i alla fall.... Uppe tidigt och i skolan som de flesta andra!

Igårkväll gick jag till slut ut i alla fall, kände mig dum som låg inne och slappa när det var så soligt ute. Precis när jag stod i hallen och skulle sätta på mig skorna så smsade Helen mig och undra om jag var hemma, för hon kanske skulle missa bussen. Gick till SF för att kolla nya biofilmer, Narnia -Prins Caspian hade premiär :D Någon som vill gå och se den med mig? Får se hur många likheter det finns med boken ^^
Träffade becca sen i alla fall, hon smsa när jag var ute och gick, så då gick jag raskt upp till vilbergens centrum, tog bara 20 min från "stan", jag är snabb ;)
Det var skojsigt, så länge sen. Det var varmt ute och becca hade pengar så vi gick in på ica och köpte cola, mötte emma där med, hihi. 

Vi satt  på en bänk och pratade. Snackade Frankrike, hon hade nyss kommit hem från skolresa dit. Jag åkte ju också dit i nian :) Minndes tillbaka :D
Sen vandrade man hemåt, tog av mig skorna, för ville itne få skoskav. (Jag var barfota i skorna...) Skänt attt gå barfota på asfalten, fast på vissa ställen var det "aj,aj". Gick i en vattenpöl också... xD
Istället för skoskav hade jag fått blåsor under fötterna när jag kom hem, ve och fasa! Jag är så smart, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0