Tidig morgon

Nu sitter jag i klassrummet och väntar på idrottsläraren, klockan är snart 8.10. Granskar mitt schema jag har haft under året och funderar på hur det kommer se ut nästa år. Sitter med nästan slutna ögon, så trött är jag. Kom med bussen från skälboö nyss, gick hem gav pappa busskortet jag lånat och tog sedan cykeln till skolan. För en lektion. En enda futtig idrottslektion vi ska promenera på för att sedan bli bjudna på glass av vår lärare. Sen har jag ingen mer lektion för dagen, vilken härlig dag, detta kommer bli. Ska upp till Vrinneviparken vid ett-tiden och sen sticker jag därifrån ca 14.30 för att träffa mamma på stan.

Hade tänkt bifoga från texter igårkväll, men glömde papprena hemma hos farmor. Sov nämligen där inatt.
Det var så att jag slutade lite tidigare igår, så jag tog tre-bussen hem till älsk. Var där hela dagen, det var en riktigt härlig dag! :D
Det slutade lite dumt, då det vart bråttom ner till bussen... Missade den, så ringde farfar. Räddaren i nöden! ;)

Nu idag, har jag haft en riktigt härlig dag. Ledig i princip hela dagen, så varit hemma och slappat. Passade på att ladda upp och redigera bilder.
Sen har jag varit på möte också. Det gick bra :)
Tog en snabb runda på stan för att leta efter ett par nya skor, lyckades inte denna dag. Beställt tid hos frisören också, ska dit på torsdag. Får se hur det blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0