Skratt och lek

Mycket skratt och lek i helgen, med kusinerna. Spelat fotboll mm. Jag och julia krattade massa löv i flera timmar bland annat... Grillade på kvällen också, riktigt gott. Det hände inte så jätte mycket, minns ingen speciell händelse att skriva om för tillfället, hehe.

Jo vi var på körskolan på förmiddagen. Pappa jag och malte åkte till stockholmsvägen och var med på en handledarkurs i fyra timmar! Alla tre var trötta, men vi höll hos vakna i alla fall, fast malte hade svårt för det. Han som pratade verkade sjyst, rolig och så... ^_^  I slutet av sommaren så ska jag gå en sådan där intensivkurs, så att jag inte har så
mycket att göra parallelt med skolan i höst.... Vore nice!

Nu ligger man hemma och lyssnar på radion och ligger här och skriver. Åkte tidig buss fr¨ån landet för att träffa Susanne och promenara samt fika. Träffade Mimmi på bussen, det var rikigt kul. :D Längesen sist nu. Snygg man får vara då. Hon skulle jobba idag.. Sms:at med becca och alex, får se om man  träffar dem senare idag :)
 nu ska jag väl ut snart igen, käns dumt att vara inne när det är så fint väder ju.... :P
har många roliga och fina bilder jag ska lägga in på http://MaViSa.bilddagboken.se bara att checka! ;*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0