Don't Cry

Låt just nu: Don't Cry Guns n roses

Smickra mig, och jag kanske inte tror dig.
Kritisera mig, och jag kanske inte gillar dig.
Ignorera mig, och jag kanske inte förlåter dig.
Uppmuntra mig, och jag kommer inte att glömma dig.
Älska mig och jag kanske är tvingad till att älska dig.

Jag blir så arg, så arg. Att han aldrig ska förstå... *ledsen* Varför ska hon vara en sån där? *bekymrad*
Det blir bara värre och värre, vad är det som händer egentligen? Är det jag eller dem?

Bör jag ta till några åtgärder? Är det dags nu? Gud hjälpe mig.... *I'm gonna pray all nigth long*

jag har sagt till mig själv att stå ut i nästan ett år nu, jag har klarat det hyfsat bra, fast det har varit svårt vissa stunder. Ska jag kämpa, eller ska jag bara ändra på allt nu?
I need my friends. Give me advice plz. <3

Kommentarer
Postat av: GalenFlikka

Kämpa eller stå ut? jag tycker att du ska känna efter innerst inne vad du tycker känns bäst att göra... Lita på din instinkt!

2008-12-13 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0