Happiness

*Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih* Glädjeskriker! Det är lov nu. Slipper skolan nu och hela fem veckor framöver!

Gissa vem som är glad?
Det kan väl inte vara en liten Maja, som är lättad över att inte behöva plugga något på lång tid framöver? Inte förren 22 januari ska jag sätta min fot i skolan... Vi har nämligen APU i två veckor direkt efter jullovet. Ska bli kul, wiee.

På vår skola har vi mössprovtagning idag och imorgon. jag och stora delar av klassen gick dit idag.
Så nu har jag beställt en studentmössa också. Fin, fin =)
Student 2009, here I come. Kan inte riktigt fatta att snart har jag tagit studenten, så fort allting går...

Har börjat röja upp i rummet nu, det har varit värsta bombnedslaget i flera dagar... Har inte orkat brytt mig om hur det ser ut eftersom jag har haft aldeles för mycket att göra. Jag har faktiskt varit riktigt ambitös och pluggat väldigt mycket. Hurra för mig!  I alla fall har jag låtit rummet vara som det är, då jag visste jag snart hade ledigt för att kunna städa.
Tänkte att imorgon, då jag är ledig från skolan så kan jag passa på att städa.
Alexx'z älskling komer in till stan och sover kvar, tjohoo. Får äntligen träffa Fredrick älsk. snart också!<3
Har haft fullt upp den senaste tiden, så har inte vart mycket tid till över att träffa honom.

Ska väl försöka städa nu snart, så jag kan träffa mina älsklingar sedan...

Tänkte nämna att det gick riktigt bra för mig, fick vg+ på muntliga nationella jag hade i Svenska B idag, helt klart nöjd!
Hur har det gått för dig på nationella proven i år? =)

Kommentarer
Postat av: GalenFlikka

Ja du, var glad som slipper plugga under lovet! Själv har jag massor att göra eftersom jag har varit sjuk en längre tid.



Och förresten, student 2010 låter myckeet bättre enligt mej ;) Haha jag ärså glad att jag inte går ut i år! det hade jag aldrig pallat...



Ang nationella... Hade engelska A, har bara gjort lyssna delen och läsa delen, och det kändes INTE som det gick bra:P men bara jag får G i engelska är jag nöjd!

2008-12-17 @ 14:21:52
URL: http://galenflikka.blogg.se/
Postat av: Pamela

Sv: Tackar! ^^

Jag har en Canon EOS 400D :D

En riktigt bra nybörjar kamera. Jag ska försöka skaffa en Canon EOS 40D snart när jag jag har råd. Den är lite mer avancerad än 400D. Gud vad kul att du ska skaffa en. ^^

2008-12-17 @ 15:02:20
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0