Love is in the air

Dagens tema: Kärlek

Vem ska gifta sig?

Idag fick jag ett sms från en kompis att hennes syster skulle gifta sig snart. Sådant glädjer mig alltid att höra! =)
Även om jag själv är avskräckt för giftermål gällande mig själv blir jag glad av att höra om andra som ska gifta sig, det går inte att undvika.

Idag, är en kärlekens dag. Jag och min bästa vän har varit med varandra idag, vi har även haft våra pojkvänner med oss och haft det lite mys. Nu har Alexx'z pojkvän åkt hem för flera timmar sedan iförsig. Vi sitter hemma hos Fredrick som vi har gjort i princip hela eftermiddagen.
Fast vi passade på att gå till affären när vi ändå skulle hem till mig för att hämta saker. Då inköptes glass och choklad.
Väl hemma så tog vi med oss mjölk hemifrån med, för att vi skulle kunna göra milkshake med glassen och chokladen.
Den gjorde vi så sent som halv tolv på natten ungefär. Det är väl kärlek mot grannarna, eller vad sägs?

En annan slags kärlek är församligens gemenskap. Idag var vi samlade både konfirmander, konfirmandledare, ungdomsgrupp och annat kyrkligt folk^_^ Vi drack glögg, fanns även julmus för de som ville ha, det bjöds även på annan julfika som saffranslängder och pepparkakor. Tänk dig även julpussel på det. =)

Nu är det julmusik på wmp som höjer julstämningen! Jul är kärlek.
Är ju med de bästaste just nu, Danni på msn och Alexxz och Fredrick här i rummet. Kan det bli bättre? <3

Kommentarer
Postat av: GalenFlikka

"Idag, är en kärlekens dag"



Alltså seriöst kusligt! Du anar inte hur rätt du har!

2008-12-18 @ 17:26:15
URL: http://galenflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0