Miss.Lyckad

Dagens tema: Livet
Dagens låt: Kung för en dag - Magnus Uggla

Wiieoo :)
jag är himla glad för allt och inget. Livet det är precis som det ska vara!

Jag har en underbar pojkvän, en underbar bästa vän, en bra umgängeskrets som hittar på saker ihop, jag har familj och släkt som bryr sig om mig...
Uppskattar livet, om jag säger så. (^-^)  Kan livet bli bättre?
Är så glad för att mamma kommer flytta närmare, längtar. Hon har fått ett nytt jobb och söker nytt ställa att bo på nu, här i Norrköping. Det ska bli så himla skönt att ha hela sin familj i samma stad, snacka om att jag känner glädje inom mig!

Efter fredagen kände jag mig lite som "kung för en dag", då jag kände att jag hade lyckats få en lyckad dag som jag, JAG hade planerat och fixat. Lite impulsivitet från mig, och se så bra det kan bli! :D

Nu tänkte jag i alla fall skriva en prioriteringslista på vad ja ska införskaffa mig när pengar blir över...
(Systemkamera -  ska köpa i januari, har nästan alla pengar som behövs)
1. Nya kläder
2. platt/krustång
3. Egen laptop

Det känns som jag har missat något just nu, för jag har tänkt på ett flertal saker de senaste dagarna

3. Drakar, (en till affisch, liten - ljusstake - prydnad - spegel - "nyckelring" -figur - skål)
Partaj, here I come ;D  Älskar Partajs alla drakprylar *__* för att inte nämna Silverbullets... O__o
4. Fler filmer
5. Mer musikskivor
och efter det, som antagligen inte kommer bli förren vid studenten, till sommaren ungefär även en laptop.
 
Ja, jag vet att det snart är jul och  jag borde ha önskat mig detta i julklapp, men som alltid så kommer man inte på sånt här förren det är försent.
Något annat jag gärna vill ha, men som säkert kommer dröja flera år innan jag införskaffar mig, är ett riktigt ritbord. Som man kan fälla bordsskivan i olika lägen och andra smarta extra funktioner.... Ett sånt som man står vid, ni vet?

Ja, livet i sig med kärlek och omtanke är helt perfekt, men vissa materiella saker är också viktigt, det är dem som gör mig till den personlighet jag har, som jag visar andra vad jag är för en... ;)

Kommentarer
Postat av: GalenFlikka

hehe är det verkligen bara det du ska köpa på partaj? ;)



men du Maja, kan vi ses typ torsdag fredag i norrköping? pöss

2008-12-21 @ 12:01:01
URL: http://galenflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0