Fullt upp, fullt ner

Tema: Kommande dagar och de som gått..
Låt: Watching the stars - Brolle

Är småtrött, smått hunrgig, rätt så seg....

Har inte ätit så bra de 3 senaste dagarna, aja baja Maja.
Lyssnar på "Favoriter" på youtube, just nu spelas The Poodles - Metal will stand tall.
Borde äta något, men orkar inte gå till köket och kolla vad som finns, haha. Kanske att jag går och hämtar ett tuggumi från jackfickan istället. Går snabbare. *skratt*

Häromdagen så var jag med Daniella, Angelica och Erica, och josse en stund. Vi gick på stan ocvh var hemma hos mig ett tag. På kvällen var det bio som gällde. Då var josse med och så kom Fredrick också.
Vi skulle reservera biljetter på nätet men datorn hacka upp sig så precis då typ. Så fick byta dator och massa o sen fanns det inte längre 6 st platser. Lite ledsamt, men vi klarade oss. Jag och Fredrick fick sitta på raden bakom de andra, inte mig emot. 
Danni bjöd mig på biobiljetten, läsk och popcorn. =)
Riktigt bra dag, med mycket skratt och skoj. Även ont i fötterna av allt spring på stan...
Danni och jag sov hos Fredrick, eller jao så mycket av sovande blev väl inte av men i alla fall. =P
Min bror har varit sjuk, så hra undvikit hemmet, då jag inte vill bli smittad.

Snart så drar jag vidare också. Blir borta längre från Norrköping denna gång. Först till blacka, sen vidare till linköping för att åka tåg ner till Vimmerby, Mariannelund efter det. Där stannar jag kanske 4-5 dagar innan jag åker hem till Valdemarsvik. Åker hem den 7'e igen för att praktiken börjar dagen därpå. 
Vet inte hur mycket bloggande, msn och bdb jag kommer hinner med så  vill bara uppdatera er om läget. Telen min har jag med mig i alla fall, så går alltid att kontaka mig. ;)

Kommentarer
Postat av: Pamela

Sv: ja det är det. haha ät glass då ^^

2008-12-28 @ 18:44:28
URL: http://zoniex.blogg.se/
Postat av: GalenFlikka

Men man kan ju blogga via mms nu jue ;)

2008-12-29 @ 06:54:20
URL: http://galenflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0