Tårar som fälls

Tårar som fälls nerför kinden gång på gång...

Så mycket som händer omkring mig nu. Vet inte vad jag ska ta mig till! *förvirrad*

Humörsvängningar idag om man säger så. :(
Lix tänker omvartannat på farfar och att jag måste orka med plugget.
Oroar mig för alla i min närhet.
Allt har blivit så bra att jag oroar mig för att det bara är en dröm som ska ta slut snart!

Tidigare idag var jag jätteglad. Tack vare två lärare. en som var jättesnäll och försökte trösta mig och en annan som gav mig komplimanger och puffade mig framåt med ord! :D

Men nu är jag tudelad, gah.

Vill bara klara av detta. Kämpa. Nu när jag itne har långt kvar. Kan ju inte sumpa allt nu.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0