Still waiting

Still waiting, Sum 41 tyckte jag var en låt som beskrev denna dag. =)
http://www.youtube.com/watch?v=e4dyIMhG4J4

Måste börja med länka till ett bra inlägg om att möta männsiskor jag hittade i min väns blogg idag. Läsvärt! http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.6018929

Idag vaknade jag upp med en förskräcklig ryggont och den blev bara värre framåt dagen...

Jag började med att träffa Gun och prata och sen hjälpte hon mig med en skoluppgift. Blev nästan klart =)
Sedan var det en lång väntan på nästa lektion. Åt litegrann, satt i skolans bibiliotek med mera.
Denna gång på expo-lektion var det dags att riva vår fina fotouställning vi har haft uppe i två veckor. Jag kunde inte göra så mycket på grund av min ryggont eftersom jag inte kunde göra så eftersom det mesta gick ut på att bära på tunga saker. Så jag fick sluta tidigare. Det blev ännu en lång väntan, över två timmar. Satt i biblioteket igen och pluggade med mera, pratade även i telefon. Gick också ner till den nyöppnade Nettobutiken. Fast jag gick aldrig in där, var för mycket folk, så köpte mig godis inne i videobutiken istället.^_^ Efter det gick jag tillbaka till skolan för att vänta ännu en timme och sedan sitta och skriva prov. Vi fck vänta på läraren först, som fick ett samtal, gick rätt snabbt för mig att skriva provet.

Sedan vart det en evig väntan igen. Denna gång var det min fotolärare jag väntade på, skulle kopiera upp foton, från min egna framkallade rulle. Det är ritkigt spännande att framkalla analogt faktsikt. Det var första gången för mig idag.

Var kvar på skolan till ungefär 19.30 tog ett tag att lära sig göra rätt och varje enskild bild tog nästintill 15 minuter i början, sedan gick det lite snabbare.. Men sen så kopierade jag ju inte hela tiden, gjort även flera såna dära "kartor" och pratade med några av mina lärare. =)

Nu är jag i alla fall hemma hos Fredrick. hittade ett arbete som inte gick att öppna i skolan, så är lättad över att det fanns här. Har sparat om det här i min blogg nu, som ett utkast, så att jag kan skriva ut det i biblioteket en annan dag.  
Lyssnar på julmusiik på utube, det ger en härlig stämning :D Snodde lite pepparkakor från min lärare också, eller han bjöd mig rättare sagt^_^ 
Lyssnar på en av alla versioner av Santa Claus is Coming to town. Denna med Mariah Carey. http://www.youtube.com/watch?v=A7KjwyPwEWE&feature=related 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Den där låten lyssnade jag jämt på förr! Sum 41 with Still Waiting alltså. Riktigt skön men synd bara att den är så KORT :/

2008-12-12 @ 20:39:28
URL: http://metrobloggen.se/nadjabrodin
Postat av: GalenFlikka

Jag hoppas din rygg blir bättre gumman <3

2008-12-13 @ 16:15:58
URL: http://galenflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0