No good, nananana

Sitter och lyssnar på massa nostalgilåtar. e blandskiva jag gjorde för massa år sen. ^^
Låtlistan:
Good girl med Jamie Meyer,
Tror du att du är någon med (Superduper)Sofie
No good med Davis,
If your'e not the one med Daniel B,
Seven days a week med The sounds
Stronger than words can say med Da Buzz
med mera ;)

Det regnade när jag gick hem, MYYYYYYS :D
fast hade bara t-shirt under jackan så det var lite kallt men det ignorerar vi, haha.
Sitter och äter choklad, gotteligott. Har letat efter ett pluggpapper som verkar vara spårlöst försvunnet. :(
Förstår inte vart det kan ha tagit vägen, hmm.

Ska till affären närsom och sen packa iordning träningskläder, shit vad tiden går fort! :O Har nog itne tid att sitta här så länge tid hur mycket jag än vill....
Har lite lust att skippa träningen, men ändå inte. Gaah. :(
Hatar samvetskval och känslor av vad man borde göra och inte borde göra. Men träningen ska ju ändå vara rolig, för ananrs kommer man tröttna.
Det kanske är därför jag är osäker ibland när jag ska iväg och dansa, för det kanske inte riktigt är min grej egentligen.
Jag vet ju att jag har svårt för viss kroppsmotorik och därför inte gillar att dansa. Då hoppar jag hellre omkring och ser galen ut, typisk konsertrörelser, hehe. ;)

Får se hur det blir med träningen....
Usch, borde inte tveka. Träning är bra... Kanke inte är så träningssam ändå som person när jag tänker efter.
bara min familj som är så och jag har hängt på.
Saknar gymnastiken, den älskade jag verkligen. Min kära fredagsgymnastik! <3
Ångrar såhär i efterhand att jag slutade på Norsholms ungdomscirkus också. Tänk vad coolt det skulle vara om jag var värsta cirkusprinsessan. XD

haha bäst att avsluta bloggandet innan det spårar ut totalt och jag berättar något jag ångrar....

Borde verkligen resa på mig nu, gå iväg från datorn, packa iordning träningskläder. Intala mig själv att jag behöver träna. Innan min livstil har bytts ut helt, och det blir svårare att hitta tillbaka till den hälsosamma Maja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0