"Jag hörde att det såg fel ut"

Jag älskar livet. Här går jag obekymrad på väg till stan.  På väg att möta några vänner på stan, kommer från min pojkväns lägenhet. Det är vardag och inga skolsaker att tänka på.
Nu undrar ja, kan vi stanna tiden? ja, tack!
Då menar jag inte stanna tiden som att frysa, så att allt blir stilla. Utan mer som att låta flera dagar bli som denna...


ja, så var tankebanorna igår.... ;)

johanna sa något kul när vi var på stan igår, men minns tyvärr inte vad det var då jag hade tänkt dela med mig med rolgiheten här på bloggen. XP

Något mindre roligt är att min stackars farfar inte mår bra. *ledsen*
en dikt tillägnad honom:
Farfar<3
Du har alltid funnits vid min sida i hela mitt liv,
Fram till nu och från mina första kliv
Låt inte vår tid tillsammans ännu ta slut
Jag vet att du orkar att du fortfarande i dig har lite krut
Din humor och din kärleksfulla personlighet,
att jag älskar dig är ingen hemlighet.
Utan dig skulle mitt liv vara helt annorlunda.
Du har betytt så mycket och hjälpt mig i många stunder,
Tänk på alla gånger vi samtalat under våra skogsrunder...

Jag älskar dig otroligt mycket och hoppas du blir bättre snart. Saknar dig av hela mitt hjärta.<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

f'låt men det skulle mer visa mina två bästa vänner jag jag och det blev inte bra att klippa bort Micke

2008-12-04 @ 13:35:13
URL: http://forvirradeflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0