Hungry - Loud 'n nasty

Dagens tema: Jul
Dagens låt: welcome to the djungle - Guns 'n roses

Här sitter jag, hemma och hungrig som vanligt.

Jag fattar inte varför jag ska ha svårt att känna mättnadskänsla. Det var ett stort problem när jag var liten, kunde proppa i mig hur mycket som helst utan gränser. Alla andra fick hålla koll på mig, så jag inte åt mer än vad jag borde...

Så var rätt knubbig när jag var mini. Fast sen började jag på cirkusen, då vart det lite bättre med det. Då bar jah himla smal istället, vi tränade nämligen 3 ggr/vecka. Kan inte fatta att jag har kunnat gå på lina, och massor med annat coolt, Bra balans hade jag....

Fredrick är hemma hos mig, han har sovit flera timmar. xD Men tack vare att han telefon ringde höll han sig vaken i över en halvtimme nu, innan jag gick och satte mig här. ^_^
Slappdag, idag. Läst bok, lyssnat på musik, sett lite tv, vart på stan en stund och shoppat lite inför de sista julklapparna som nu är inslagna med mera.

Syster-yster är här med, hon kom nu ikväll. Närmare halv sex droppade alla in i lägenhet strax efter varandra. Först pappa, sen syster, efter det bror och sedan även Fredrick. Samlad trupp idag, hehe.

Imorgon blir det att åka till landet. Ska fira jul där, åker dit redan imorgon, eftersom farföräldrarna ändå är i stan, så man kan åka bil dit. Skönt!
Kommer hem någon gång på torsdag sedan. Då blir det förhoppningsvis att träffa Danni och han sover nog över till fredag.

Lördag vet jag inte vad jag gör, inte söndag heller, men måndag så åker vi till morföräldrarna och firar lilljul med mammas släkt. Efter det stannar jag hos dem för att sedan fortsätta vidare med tåg till Småland, destination Vimmerby. Där hoppas jag bli hämtad i bil för att kunna fortsätta till Mariannelund. Där jag ska tillbringa nyår och de första dagarna på året, tillsammans med alla underbara tjejer därnere. Vi är antagligen tre familjer som ska fira tsm, Alexx'xs "familj", Miltons och Joannas familj... ^_^
Ska bli superkul. Efter det blir det att tillbringa den sista veckan på jullovet hemma hos mamma antar jag.
Ja, så ser slutet av december ut för mig. =)

Hur ser eran jul och nyårs helg ut? :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

GOD JUL!!! <3<3

2008-12-24 @ 13:10:10
URL: http://metrobloggen.se/nadjabrodin
Postat av: sofie

har du varit mini?

2008-12-28 @ 15:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0