Crazy, crazy nights

Naturkunskapen bryter ner mig bit för bit....
Jag har bestämt att jag ska kämpa, men frågan är vad det innebär.
Ett vanligt pluggtips är "plugga tjugo minuter, ta sedanen fem minuters paus och fortsätt igen, repetera"
Jag kör en tvärtom metod. Pluggar fem fem minuter och tar en tjugominuters paus. HEJA MAJA!
....men nu över till något roligare, gårdagen! =)

Filmkväll stod på planeringen.
Vi skulle bli fyra olika par samt Fredricks bror. Carro och Philip kunde tyvärr inte komma sen... Däremot så kom Sophia och Andreas samt Nadja och Martin. Vi försökte även få med Sofie sen på kvällen, men med mindre framgång.
Slutresultatet blev i all fall riktigt bra. Lyckad kväll/natt vi fick. =)
När jag kom till Fredrick vid 17-tiden var Sofia och Andreas redan där. Vi snackade lite och satt vid datorn innan det blev dags att gå ner till stan för att möta Nadja och Martin. Väl där såg vi dem inte först, lite pinsamt, haha.
Sedan gick vi hem till Sofie för att se om hon ville följa med och se film eftersom hon sagt det tidigare. Tyvärr inte. Fast hon lånade ut några dvd:er i all fall, det var snällt. Tur var det också, eftersom vi inte så många att välja på annars.

Vi valde att se Ratrace och Stick it. Sedan så lämnade Nadja och Martin oss för att hinna med buss hem, då Nadja bor ut i Kolmården och Martin i Gusum. Finns inte så många bussar att välja på då. Så dem stack redan vid 22, en timme senare gick Sofia och Andreas. Strax därefter lämnade även jag och Fredrick lägenheten.
Vi gick till Martin, för att träffa Johan. Låter logiskt eller hur? haha.  I alla fall...
Vi mötte Andreas påvägen dit, han följde med oss till Martin. Hos Martin var det flera killar, rättare sagt Anders, Danne, och förstås Johan också.

Där stannade vi till  ungefär halv två på natten fast vi från början bara tänkt att titta in en halvtimme eller så. Hihi.
Det var kul i alla fall. =)
Jag satt först och lyssnade när killarna görde Guitar Hero, skoj skoj. Jag menar när är det inte kul att lyssna på killar som spelar och sjunger musik? Svar: det är alltid kul!
Så det var trevligt där. Satt och messade lite när de andra körde tvspel och datorspel. Tihi. ^_^
Sedan gick vi hemåt igen. Åt lite och när syskonen spelade på varsin dator så satt jag och kollade på tv och läste Kalle Anka.
Såg filmen The new guy. Riktigt bra komedi, den kan jag rekomendera. :D Sen blev det mer tv och tidningsläsandet innan vi tillslut slocknade.

Efter fyra timmars sömn vaknade jag av att mobilen pep. Den tyckte jag skulle gå upp, men det tyckte inte jag.
Sov drygt en timme till innan jag masade mig upp, åt lite frukost, kollade busstidtabell och bilddagboken för att sedan skynda mig till bussen. Som självklart var sen, precis som det hör till när man skyndar sig... Hehe.

Nu har jag sätt nästan hela Lizzie MqGuire-filmen jag lånade av Sofie. Jag är lite av en nörd när det gillar Hilary Duff, kan anses fånigt, men det är sant. =)

Hör och häpnade, jag fotode ingeting under filmkvällen! Var för upptagen med att ha kul att jag inte kunde förmå mig själv att gå och rota i väskan för att kunna fotografera. Hihi.
Nu måste jag sluta, har dragit över tiden på fem minuter nu, Dags att tortera och plåga mig själv med Naturkunskap igen. Ropar ironiskt ett "glatt": -Jippi!


Btw måste bara fråga va ni tycker om mitt nya sätt att välja titelnamn? Väljer låttitlar lr utdrag från låtar nuförtiden som passar bra in. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0