Skolan

Ja, nu har skolan satt igång igen.
Vi har gått över en vecka nu. O bara en läxa en så länge, det e slappt! =)
Det var strul med schemat först. Var lite sur på schemaläggaren, men det hra fixat sig nu.
Det fick bli på ett annat sätt.
Kommer he två ämnen som bara jag har helt själv med en lärare. Får se hur det blir, heh. Blir nog bra det.
Kan inte fatta att jag går tredje året på gymnasiet, alltså! Helt otroligt, vad snabbt tiden gått.

Datorn har fått fnatt :(
Fast den går att använda i alla fall, fast inte msn.... :/

Sitter hemma hos mamma, har pratat ut om lite saker som har hänt tidigare idag. Så det känns skönt, att ha lättat hjärtat lite.

Mamma du är bäst, jag har fått den allra bästa mamman i hela världen! <3 Hon betyder allt för mig, jag är så glad att jag har henne. Vi kan prata om allt.
Jag är så glad för all kärlek jag får av mina vänner. Jag är bortskämd med kärlek. Mina underbara vänner, familj och släkt. Älsker er alla!
 
Ska försöka komma igång med skrivandet igen tänkte jag, och fotandet ska jag bli mer kreativ på hade jag också tänkt. ^^  Ja, försöka duger!  =)
Här får ni ett smakprov på en dikt jag skrev när jag var depp tidigare i veckan:
Paint it, paint it white or yellow only it's light
Take away the black colour
I want the sun to be my neighbour
Erase the bad stuff
dont want more of this, it's ENOUGH!



Stundens låt: School of rock -Tenacious D

Kommentarer
Postat av: Pamela

Svar: Du går in på där du skapa en inlägg och sen upp (ganska långt upp) så är det filkar till olika ställen. Det ska stå länkar. Klicka på den och du få fram de du vill. Skriv in namn och hemsida du vill länka till och klicka på lägg till länk så är det klart. Hoppas det funkar för dig! :)

2008-09-01 @ 21:31:13
URL: http://www.zath89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0