Älska mer

Så sjukt mkt som har hänt på sistone!  :O :D
...Både vad gäller känslolivets front och annat som t ex festivaler o saker som gjorts.
Det mesta väldigt nice men också vissa mindre trevliga händelser. Fast dem behöver vi inte ta upp. De sudddar vi ut ;)

Loving life! <3

De senaste dagarna har varit pest och pina och sjukt depp och har inte alls varit mig själv, men nu har det vänt. Jippi, det hurrar vi för. =)

Nu är jag sjukt pepp på skolan och få det fixat alltså, wie. Iiiiih, maya is happy. Älskar känslan alltså.
Har saknat den... :(

Lyssnar på The Poodles nu och gosch vilket underbar spelning de hade i fredagskväll! Sakna<3

Sommaren 2008 har vart riktigt lång, hunnit med så mycket. Känns som jag uttnyttjade tiden helt rätt.

Det jag saknar från förr sommare är väl tältningen med älsk. Det får bli en annan gång. Bortsett från det och ha kunant umgåtts lite mer med älsk så har sommare vart nästintill perfekt. =)

Agustifesten var en bra inledning på skolan, som nu tyvärr kommit igång på allvar, fått min första skriftliga läxa. (till nästa vecka)
Schemat är det tyvärr trubbel med, fast det blir nog bra snart hoppas jag. Iiiih, riktigt glad är jag.

Kommentarer
Postat av: Alexxz

tältning får komma snart ^^,

skolan kommer fixa sig oxå, Im here <3

2008-08-27 @ 16:44:19
URL: http://alexxxizzy.blogg.se/
Postat av: Alexxz

.. och bra att du mår bra igen! <3

2008-08-27 @ 16:44:34
URL: http://alexxxizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0