Zzova är nödvändigt^^

Vad skönt det är att skriva av sig, jag mår genast bättre :D

Fast jag har ju tyvärr fortfarande ont i magen. Jag blir så glad av min syster, bara att få höra orden av att hon vill/ska ringa mig betyder så mycket för mig. Jag vet att hon bryr sig om mig. <3 Borde ha lagt mig nu egentligen, ska upp tidigt imorgon, då jag ska till haga direkt på morgonen.... Vet inte varför men blev plötsligt glad igen och det känns som att jag förstorade upp det hela nyss. Det började med att jag tänkte på en av dem, som positiv och sen nästa (<3) och nästa och nästa... Sen en femte och efter det kom resten. Men "resten" är jag inte lika säkra på, en del nästan inte alls andra bara nästan helt. de ligger vid olika gränser precis som man gör vid betyg. De man gillar bäst är MVG-kompisar. De flesta VG, och då både vg+ och vg- och sen fins det g personer också förstås.... Livet är inte lätt inte. Det har jag aldrig påstått heller, snarare tvärtom. Men det är därför det gäller att hitta sig själv och försöka ta vara på allt så gott som möjligt, stå ut med vissa saker för att nå fram till andra osv.
Att skriva får mig att må så bättre. Fast idag känns det som jag blottat lite för mycket nästan, det här borde nästan vara sådant som bara står i mitt egna anteckningsblock som inte vem som helst kan hitta och läsa. Men, men... Bestämde mig i alla fall för att ta chansen, hoppa och hoppas på att landa säkert på andra sidan. Det är en chans som jag tar, och det är förmodligen värt det! :)

Fast nu borde jag verkligen sova, så sussa så gott allihopa och ha de bra. ZzzzZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0