VÅRKÄNSLOR så det sjunger om det

Helgen har vart lyckad, med massa bra innehål: sol, vänner och inga läxor, kan det bli bättre....(?)

Åh så underbar helg :D  Det har känts som sommar, jag har inte tänkt på läxor och bara vart utomhus typ hela helgen o det finaste vädret på länge! Har hört att det ska vara sånt väder hela veckan som kommer, jippi. Man blir ju så glad av våren. Hela jag är som en sol, man blir ju så glad av våren.

Det hela började med att daniella kom hit från åtvid. Hon kom med tåget vid tio. Fick träffa syster-yster en snabbis också^^. Det har varit Nordman, fick skiva signerade, hiihi. Sen thar jag träffat på mycket roligt folk. På lördagen var jag med Danni på stan vi mötte emma och lenne och var med dem. Träffade johanna en snabbis också, men vi hade bråttom till signeringskön och sen var dem bort. Träfade Sandra G, Natta och Frida mm. Jo träffade Lina Sandra och Carro sen också. Sandra och Carro stod och delade ut broschyer på stan. Ja en hel del mer folk var det man kände igen och hälsade på minns inte riktigt vilka. Lite senare gick vi i alla fall hem till Tim och såg på film. Jag, han, danni, emma och lenne alltså.

Efter det skulle typ alla hem. Men Danni som egentligen skulle ha åkt hem igår stannade kvar och sov oss mig, det var kul. :D 

Idag har det vart jätteskönt ute, underbart väder. Gått på stan lite igen. Den här gången gick Danni och jag med Tim och Jawid. Kul, kul! 

När vi hade gjort det gick vi och satte oss i vasaparken, riktigt mys med sol och allt. Hade massa energi som vanligt så jag och danni sprang runt lite och gungade lite, hihi. Då kom pappa förbi och tyckte att vi var för stora för gungorna. Danni svarade man blir aldrig förstor för det, då sa han nej jag menade att gungorna var mindre än oss. Haha. Vi var kvar i vasaparken i flera timmar. Jag var jättehungrig, hade kunnat gått in och ätit men orkade inte, var så härligt ute. Till slut så sa jag till dem andra att jag ville ha glass, men så slö som danni är så.... haha, nej men ändå. Fast behövde inte gå själv i alla fall, Jawid följde med mig. Vi köpte sandwich till allihopa. Mums var det. Men sen vid fyra-tiden efter vi hade käkat glass var Jawid tvungen att gå, skulle träffa någon klasskompis. Så då var vi bara tre kvar...
Vi satt där ända till halv sex typ då vi var tvungen attt pallra os ner till reseecentrum eftersom Danni skulle åka hem med 18-tåget.  Sen tog Tim bussen hem till sig.

Efteråt skulle jag träffa Helle, wei. :D När jag gick uppåt mot söder tull för att träffa henne så mötte jag Ellinor. Vi snackade lite, det var kul, har inte träffat henne sen Rolf fyllde 50. Man borde träffa Heiborn lite oftare, och kusinerna med förstås! Saknar Erik och Viktoria. Sen i all fall så var Helen och jag vid söder tull tills hennes buss kom. Då gick jag hem och åt. Vad gott det var med mat, jag åt till och med lit eför snabbt hehe.

Men ha det bra nu så hörs vi.

Kommentarer
Postat av: Alexxz

Åhh vad underbart och mysigt de låter! :D

2008-04-22 @ 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0