Vara social med mig...?

Manic monday

Har inte hänt något speciellet idag. Eller jo, jag skrev ju nationellt prov i engelska idag. Mellan åtta och tio på morgonen. Gick hyfsat bra. :)

Annars har jag bara varit trött och hängig och inte alls på flum-humör, tråkigt! På eftermiddagen blev jag lite gladare tack vare Alex och mina planer. :D

Pratat med Sofie också... :)
 
Sen var det ju det här med vad man ska göra efter skolan. Idag vandrade jag runt i centrum snackandes med älsk. i telefonen. Efteråt stannade jag till vid en bankomat och kollade hur mycket pengar jag hade sen bar det iväg till bibblan. Hade lust att vara social, men hittade ingen jag kände. Kollade runt på en utställning som var i Salongen, sen så gick jag bort till musikskivorna. Lånade hem två st.

Nu sitter jag här vid datorn, lyssnar på musiken jag lånade och ändrar lite på bloggens design. Ska fixa i ordning lit på älsk's också. Läs gärna henens blogg, mkt intressant! http://alexxxizzy.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Alexxz

om ja varit i stan kunde ja varit social med dig :)
åh, du tipsar mig.. wiihi.
ska tipsa dig då med^^

2008-04-28 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0