Solen=Glädje :D

Nu sitter jag här igen, ännu en sen kväll vid datorn...
523683-16
Sjukt bra dag idag :D

Till en början var det ju cykeln och jag fram och tillbaka till Haga...
Mental Träning. Jätterolig kurs med roliga kurskompisar, kommer bli ledsen när den slutar. Vad man kommer sakna timmarna på Haga med den underbara gruppen! Fast vi har ju fortfarande några veckor kvar, hihi.

Idag (Torsdag) så fyllder en klasskompis år. Hennes kompisar överraskade henne med glass och crunchy's, jag fick vara med och fira henne. Kul, kul. Härlig lunchrast. Satt ute i solen, Iiih värsta sommarvädret idag.

Senare var det dags att ha foto igen. Monterade mina bilder. :) Men i alla fall tänkte skriva om den senare delen av dagen  för om jag minns rätt skrev jag ett inläggpå fotolektion...

Först var det bowling med Josse och Emma. Det va riktigt kul, blev lite flummig men... Hihi. Vi spelade med ett "proffs" också^^ Duktigt tjej. Efter bowlingen så gick emma hem, då gick Josse o jag till hennes buss. Efter den hade kommit tog jag cykeln hemåt. Såg på That's 70's show, kul program. Messade med PalleLina också, hon var sjuk :(  Efter det träffade jag Lina och Sandra. Vi tog bussen ner till Maxi. Skulle kolla ngt i afffären där, men ingen blev köpt. Sen var vi alla hungriga och gick över till andra sidan och åt på McDonalds. Mumsigt. Sen blev det dags att åka hem igen då'rå. Träffade Helen då. Först gick vi hem till mig och då var det så fint ute så vi satte os utomhus och pratade, lyssnade på musik mm. Det kom en katt och hälsa på oss^^ Försökte fota den, men den ville aldrig vara stilla.

Torsdagar=kompisdag ;)

Men nu är den faktist den 25:e april och det betyder två månader kvar tills man är 18 år, jippi.
Plus att det är fredag idag, nice. Ska väl ta och sova nu, hade bäst och dröm fina drömmar om mig ;)

Kommentarer
Postat av: Alexxz

vi får vara snart och äta glass ute i solen :)

2008-04-25 @ 11:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0