Sol & Värme


Jahopp, då sitter man inne i en liten datasal istället för att sitta ute i sköna solen. Känns bra, riktigt bra. Eller inte. Vill bara ut!

Borde skriva på skoluppgiften, men fick lust att skriva lite här istället. Medieforskning. Jag har en bok utifrån ett forskningsperspektiv av vålder i rörliga bilder. Hur vi påverkas osv. Lite intressant är det allt, men orkar helt enkelt inte nu.
Snart är jag på badhuset också, ska simma idag igen. Sen är det onsdag i sista dagen i skolan på den här veckan, härligt. Långledigt sen. Kanske kommer det en kompis till Norrköping för att träffa mig, wei!
Ska väl ut till landet också, nu när det är så härligt väder kan man inte låta bli. Har lust att bada. Visst, det kanske inte är så varmt i sjöarna än men whatever. Härligt ändå!

Kanske ska skriva lite på arbetet ändå, det ska va inne i slutet på v.20, men bra att komma igång. Än så länge har jag bara presenterat två forskare, har itne kommit igång på själva arbetet än....
Vill gå ut i solen och sitta och skriva för hand istället, men nej det fick vi inte! Blä för tråkig lärare, hah. När vi ändå ska lämna in det datorskrivet ska vi skriva på datorn direkt och bla bla bla. Okej ska inte tråka ut er med sånt som till och med tråkar mej, haha.

Mår jättebra idag :D Typ som de flesta vårdagarna, hihi. Jag vill något, men det krävs att fler personer vill, minst en. Vill den/dem?  Hehe, ni fattar inte så mycket va, skriver i skiffer ellr ¨något i den stilen, tänkte på något annat men kom inte på vad det var. Typ dolda bokstäver, haha. Jag vet iten vad jag snackar om, jag bara svamlar....

Men i alla fall, vara social med mig nu på långledigheten? :) Typ söndag. ;)
       gretizen

Kommentarer
Postat av: Alexxz

"Jag vill något, men det krävs att fler personer vill, minst en. Vill den/dem? "

vadvadvad?! ^^

2008-04-30 @ 11:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0