Please take care (of me)

Idag är en annan dag...^^

Seeg dag i skolan, men slutade tidigt det var skönt, men det ända jag gjort idag är att pluggat :/ Men så är det vissa dagar när man snart ska ha prov, haha. I alla fall om man vill ha bra betyg, inte för att jag satsar på mer än G, annars måste jag lägga ner otroligt mycket tid, och det orkar jag inte. Vem orkar plugga till ett gramatikprov i 7 hela dagar menar jag. Har typ inget annat vettigt/intressant att skriva om dagen här så det får sluta här.

 ________________________________________________________________________
Om jag slutade att följa efter er, skulle ni då be mig följa med er?
~ Eller skulle ni strunta i mig då?
Om jag slutade med att försöka prata med er skulle ni då be mig vara delaktig i era samtal?
~ Eller skulle ni ignorera mig då?
Om jag slutade med att fråga er om det är okej att jag är med er, skulle ni då fråga mig om jag ville vara med er?
~ Eller skulle ni bara inte bry er om mig då?

Dessa frågor ställer jag mig själv idag, men er vet jag inte om jag vill fråga, för kommer jag få det svaret jag vill ha?
Om jag hade varit blyg och inte vågat umgås, fråga eller hälsa på er skulle jag vara ensam då?
Eller skulle ni komma fram till mig och undra hur jag mådde, prata med mig och få mig att känna gemenskap med er?

Iband vill man faktiskt få känna att någon bryr sig utan att själv behöva visa det, att inte alltid vara först. För hur vet jag att ni egentligen menar det annars, att ni bara säger eller agerar på det viset för att vara snäll mot mig. (då jag faktiskt var snäll mot er).....? 

Kommentarer
Postat av: Alexxz

du skriver bra..
och man tänker verkligen efter på det där du skrev om "Om jag inte hälsar, hälsar ni då" osv.. bra skrivit.. du skriver bra älsk

2008-04-16 @ 14:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0