Nrkp/Viken


Hejsan HOPPSAN

Sitter vid Björns dator som jag gjort den mesta av tiden idag. Gick en promenad med mammsean och gretizen ute i fina vädret förut med. Hade tagit med mig kameran fast varit inte så många bilder. Jag sa till mamma att något var osnyggt. Då sa jag till henne, det är väl i Norrland man sätter o framför alla ord typ? Så man säger osnyggt istället för fult, och sen ofult istället för snyggt? haha, nej kanske itne ofult men i all fall.  Tänk om man skulle säga så så., hihi. Ska nog börja med det... Mamma bara skratta åt mig och mina knasiga tankar.

Måste fixa mitt hår snart, ta bort det gulaktiga. Fast måste köpa färg först. kanske ska man pallra sig ner till ica. Om jag orkar. Ska väl be mamma om hon kan hjälpa mig idag också annars onödigt.

Jag är klantig som vanligt. Glömde min plastskena hemma i stan, så smart alltså. Tänkte ta bussen och hämta den men hade ingen lust. Fast man vill ju inte chansa efter alla historier man har hört att den inte passar längre. Gah, ibland hatar jag att bo på två olika ställen, specielt när man inte kan åka emellan så lätt heller. Det skulle vara så mycket bättre om mamma och pappa inte bodde så långt ifrån varandra. Pappa kommer ju knappast flytta hit så det får väl bli mamma och björn som flyttar in till Norrköping istället. Hmm.

Synd att förra planen gick i krash, annars hade man vart på väg att ha egen lägenhet fast i samma hus som mammi. Hade vart gött ;)

Ska väl i alla fall se om jag kan plugga lite mer engelska inför nationella på måndag.

Yes, ica är fortfarande öppet, pratade med mamma precis. Hon ska köpa hårfärg till mig, jippi. :D
Vi ska passa på att åka och slänga skräp när vi ändå åker också^^

Kommentarer
Postat av: Alexxz

Andra planen i kras? nyfiken i en strut tittar ut ^^

2008-04-26 @ 18:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0