Mig & Mina Knasiga Tankar


Allting var som vanligt igårkväll,

jag låg och lyssnade på musik och smsade med älsk. Jag skrev som vanligt något knäppt. Hon skrev Pussis till mig och jag började babbla om att is som man pussades med och att den skulle smälta då, jag själv tyckte jag svamlade lite och sklrev till henne att hon inte skulel bry sig om att förstå mina knäppa tankar. Då kom hon med idén att dela med mig med mina knäppa tankar i en blogg och på den vägen var det. Så nu är jag kvällen efter och skriver mitt första blogginlägg. Mig & Mina Knasiga Tankar sade jag till henne att min blogg skulle få heta, så nu ska jag försöka inleda varje inlägg med den meningen. 
          >>Hittade en inställing så det står på själva bloggen nu, precis som jag tänkt mig, wiiie<<
   Men man vet ju hur bra jag är på att göra sådant jag bestämmer mig för. Ända sen februari skulle jag köpt träningskort och nu i april blev det äntligen gjort. Men någon träning denna vecka det blev inte av, pga av flera saker. När jag gick hem från skolan idag med Sofie så frågade jag henne om hon skulle hem. Som om det vore en självklarhet frågade hon mig vart hon annars skulle. Hon kom själv på idén om att gå upp i rök. Då började jag babbla om rökstegar om att man skulel gå upp, som uppåt i rök, att man skulle stå på ett rökmoln och åka uppåt himlen eller något liknande, hon tyckte bara jag var knäpp, haha. Fast det är ju sant förstås...

På tal om knäppt såg vi på skolbio idag, trodde den skulle vara knäpp men hade fel. Den var rätt så bra faktikst.

Jag träffade Sandra och Lina också. Först skulle vi kolla på studentklänningar till Lina och sen fortsätta hem till Sandra. Vi gick in i första affären och sågs oss omkring. hon som jobbade där kom fram till oss och sa åt oss att ta av oss skorna nästa gång och att dem hade stängt för en halvtimme sen, vi ursäktade oss och gick ut. Vad vi skrattade efteråt, haha. 
   För övrigt hände det inte så mycket mer. Vi lagade mat och satt och prata lite sen skulle vi gå en liten promenad eftersom klockan hade blivit mycket och alla ändå skulle hem. 
Jag har vart glad och pigg hela dagen idag. På vägen hem hjulade jag till och med. först på gångstigen bredvid stora vägen och sen när jag kommut in i vasaparken så hjulade jag nästan över hela parken. Det var roligt och skitigt, hihi. 
 
Nu när min favoritsajt har bytt design kommer jag inte hålla till där lika mycket och har därför skapat denna blogg för att mentalt förbreda mig och sakta men säkert gå över till den här bloggen från bilddagboken. Kommer förmodligen ha kvar kontot på bilddagboken i alla fall, men vi får se hur det blir med det.

Loggade in på msn samtigt som jag började skriva här och som vanligt är det älsk's namn som dyker upp och blinkar så fort man är online. Alltid lika trevligt. :)

Tänkte ha ett foto med på bloggen, men kom inte ihåg att fota något idag^^. Har haft det mys med tända ljus, radio och dricka te nu såhär på kvällskvisten :D

Kommentarer
Postat av: Alexxz

Asså..
Det du säger som blir så "knäppt"
som du påstår, och börjar babbla om rök.. osv
det är himla coolt! Asså, den himla bra egenskap.. hjälp, nu blev de svårförklarat.. men blir väldigt bra inlägg i bloggen. Du är ju grym på skrivandet!

2008-04-10 @ 12:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0