Längtar...

Åh, jag är massa glad nu :D

Snackar med älsk på sms nu, som de flesta kvällarna... :P
Helgen kommer bli så kul och underbar! Ska inte plugga nåt, bara ha roligt!
Danni kommer hit, nu äre bestämt! Jippi. Nordman kommer till Norrköping, ska dit såklart. Typ halva min klass och johanna hennes kompis anna jag och danni ska dit! :D Tror Tim, emma, lenne också ska dit^^ Tack vare mig de visste inget innan, hihi. Plus att Älsk kanske kommer in med. Ska träffa Jawid med, jippi, längesen sist ju. Eller mötte honom när jag åkte till skolan för två veckor sen, inte så längsen egentligen. hihi. Men känns så. Saknar honom. Saknar jättemånga. Alla bor ju så långt ifrån, på olika ställen och utspritt och massa :(  Fast nu har jag ju några som bor nära mig. Palle, Emma, Lenne, Jawid., ändå 4 st.

Längtar som ett as till helgen. Lix fredag nu :D  (Klockan är 00.33)

Wooooho ;)

image13         image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0