Knasigt värre

Fredag idag, imorse kom jag knappt upp, sov för lite inatt men i alla fall...

Älskar fredagar alltså, de känns som de går jättefort varje fredag! Korta blandat med roliga lektioner. ;) Vi spelade våra egengjorda frågespel på historian idag, kulkul. :D

Sen tog min kära vän, cykeln mig till haga igen. Fast först blev det stan en snabbis för att köpa present till Tildur som fyllde år i veckan. Dit hade mamma och brorsan tänkt ta sig på lördagkvällen. Själv får man se hur det blir med det, för helst vill jag hem till älsk såklart.

Känner mig rätt så tom på ord idag, vet inte riktigt varför, det är väl tröttheten, jag får skylla mig själv som inte sov tillräckligt inatt, haha.

Nae detta känns dumt, varför skriva utan ord? Åh, på tal om ingeting alls, mammsen och jag gjorde milkshake till oss och killarna. Riktigt mumsigt. Vi handlade glass på ica, och vet ni vad jag hämtade ut på ica då? Hade nämligen fått ett paket på posten, äntligen har mina tights kommit. *superglad*

På tal om blåa saker förresten, min brorsa och några av hans kompisar färgade håret när jga kom hem. Allihopa skulle bli svarthåriga! Fast de hade fått fel färg så de blev mer blåa... Men som tur var fick de nya färger från affären, så när de går till skolan på måndag har de förhoppningsvis becksvart hår! Tihi. Tänk att bror min gåt från blondie till svartie....  Men som sagt saknar jag ord, känner ingen riktig inspiration nu... Så ska ska inte tråka ut någon med tomma ord. Hade bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0