Inbillning och Påverkan

Det är så mycket runt om en som person som påverkar måendet...

Våren brukar för det flesta innebära en glad och uppåt period, man blir mer positiv till det mesta när solen tittar fram. Man inbillar sig mycket våren gör ens kännslor lättlurade ibland.

Har hänt på ditt och datt på sistone, men orkar inte ta upp alting här, för har redan skrivit av mej på sms med min förstående vän. <3 Så känner mig rätt tom på ord och så nu, men ska försöka få till ett skapligt okej inlägg för er som vill läser.^^

Märkte att batteriet till min telefon inte var bra när jag skulle till skolan, så passade på att åka hem och ladda den nu när jag hade lång håla. Sitter här i min ensamhet med Nordman-skivan i stereon på full volym. Ska snart ut i vasaparken och käka glass och läsa i min bok. Känner at det går lite trögt. Den är intressant, men känns som jag läser väldigt sakta på något vis, som jag inte kommer framåt i boken, om du förstår vad jag menar.... Är i alla fall klar med inlämningsarbetet till individuella valet nu. Känns skönt, var inte så svårt som jag trodde det skulle bli. 
Så nu ligger jag bra till jämfört med planeringen. Ska träffa farmor efter skolan och efter det ska jag simma. Senare på kvällen ska jag också plugga engelska inför nationella nästa vecka. Jag måste kämpa för om det går bra så har jag chans till VG i engelska b, det skulle inte kännas fel.  

Ska i alla fall inte sitta inne nu när det är fint väder. Ha det bra tills vidare! :D


Kommentarer
Postat av: Alexxz

Finns för dig, alltid.
Skönt att du ligger ok i planeringen iaf, och boken kommeru klara dig ur snart, och provet kommer gå galant! :D
Tror på dig!

2008-04-23 @ 17:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0