Iiiiiiiiiiih *glädjeskriker*

image11

Efter skolan så var det dags att träffa Josse och Mimmi, yippi! Skulle cykla hem och hämta pengar eftersom vi skulle bowla, men sen när vi väl var där, fick vi spela gratis, hihi. Tydligen studenternas timme mellan 3 och 4 så det blor nog flera torsdagar där med Mimmi och Josse, hoppas jag i alla fall. Kul hade vi!


Cyklade hem igen när de tog bussen in til lcentrum för att åka hem. När jag kom hem så upptäckte jag att jag hade ett missat samtal från mamma. Så ringde henne. Hon berättade att hon var på stan, att hon stod inne på Indiska ( min favoritaffär sen långt tillbaka) och hittat kläder hon trodde jag ville ha för halva reapriset. Jag kom som ett skott! Väl där hälsade jag på Karin, som var där med ngn vän...Hittade 4 snygga plagg mamma köpte till mig, bland annat en sweet tröja som fungerar som jacka.... ;).

Efter vi var klara på Indiska gick vi till New Yorker, där mammsi köpe en fin plånbok till sig^^


Sedan var mamma snäll och köpte en hamburgare och en liten läsk till mig på donken. :) Jag var vrålhungrig, började äta direkt när vi kom ut! Sen så började vi gå till mammas jobb, för att hämta en väska. Men vi stannade för att sitta i solen medans jag åt på min McFeast JR.... hiihi.   Det var några coola dansare i närheten av där vi satt.  Vi De var många som stannade för att kolla, och några alkisar började t o m att dansa xP


Hamburgaren var uppäten och vi skulle precis fortsätta vandra neråt Drottninggatan när Björn plötsligt ringde. Han hande parkerat bilen och gick med greta till stan. Så då mötte vi dem innan vi vandrade vidare till mammas jobb. Där hämtade hon sin fullpackade väska. Hon har nämligen gått på en utbildning i två dagar och sovit på hotell inatt. Men nu skulle hon åka hem med Björn och Greta. så då fick jag gå hem till mig.

Nu är jag superglad för allt o alla och bara en massa positiv! Hihi. Glad för livet, det är vad jag är. Glöm alla bekymmer och njut av det som är bra istället! Det försöker jaggöra i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Alexxz

"Glöm alla beskymmer"
Absolut! För tillfället har jag gjort det.
Allt är så positivt, vårkänlsor!
tack för du får mig att må bra

2008-04-18 @ 12:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0