I don't care what people say I just do it anyway

Ja, idag var inte en vanlig manisk måndag, hör och höpna :O

Oj, oj oj ska jag orka skriva alltin igen? hahahaha. Jag brukar alltid kopiera textinläggen innag jag trycker på publicera för at jag ibland har varit med om att allting försvinner. Trodde att jag hade gjort det nu med, men måste väl ha tryckt på fel knapp, typ ctrl s istället för ctrl c.... Hmmm, haha. Duktiga mig. Men i alla fall ska försöka berätta rätt kortfatta allt igen då^^ (vet inte om jag orkar skriva allting igen.....)

Till en början kan jag ju säga att jag faktsikt kom tidigt till skolan, och med tidigt menas med at jag itne behöver springa till lektionen, hihi.

Senare i skolan, så slutade resten av klassen före mig precis som varje måndag, men det hade inte jag tänkt på.
Så inte förrän jag skulle ta på mig jackan kom minnet ifatt mig ocj jag fick ta av mig tröjan och lägga in allt i skåpet igen.

Sen skulle någon musikvideo spelas in på skolan, men jag vet inte riktigt hur det blev med den, jag var med i publiken, kanske blev jag filmad.... Heh.

Sen i alla fall fick jag till slut gå hem. Sofie följde med mig till stan för att träffa Emma på McDonalds, där såg jag också Ellinor. Andra dagen i rad jag såg henne på annars hur lång tid som helst. I alla fall vi satt där en stund innan Alex ringde och sa att hon kunde träffa oss nu. Så då vandrade vi vidare. Sofie till Apoteket och EMma och jag till biblioteket.

Alex, Emma och jag hägnde i parken. Trevlans :D Fotade, hoppade, sprang och skrek lite. Helt crazy underbart!


Sen har jag gjort lite mer Bland annat något som en del tydligen skulle svimma av men i alla fall.^^

När pappa och jag kom hem från turen till bibblan och ica så var jag jättetörstig. Pappa kom ut med et glas vatten till mig på min egen begäran. Tror inte vatten har vart så gott på länge alltså. Jo, smaken är väl likadan men har inte njutit av den på lång tid om man säger så

Lyssnat på nya nordman skivan och skrivit här ett tag nu, tog ju extra lång tid när jag fick börja om, haha duktiga mig.  Har ju bestämt mig för att försöka skriva varje dag. På kursen Mental träning jag läser nu så har vi fått göra en lista av vad vi mår bra av och sedan ett två-veckors program utifrån den, som vi sedan ska redovisa om. Hjälp vad mycket med skolan det är alltså, men känner som jag har det mesta undet kontroll nu i allla fall till skillnad från igår och tidigare idag.  Tänkte att om jag läser Mental träning kan det väl inte bli så jätte mycket läxor efter skoltid, men vi fel man kan ha. Det är mycket, fast det är samtidigt intressant. 

...men måste plugga igen nu har lagt aldeles för mycket tid på datorn redan. Ha det bra allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0