Happy as always

Nu har det hänt! Det känns hur bra som helst.
Glad över det trots att jag ibland är lite "off". Så nu är det min tur. Ska bättra mig och visa va jag vill. Då kommer dte bli bra det här. :)

Gårdagens outfit
image29

Jag är glad, tack så mycket. Mötte pappa på stan när jag och Sofie var på väg till spårvagnen. Snacka om passande. Så när vi kramat hejdå och hon hoppat på spårvagnen skynda jag mig till Ica där pappa väntade på mig. Vi ska snart äta lite korv med bröd. Sen ska man till Ringarum och träffa gumms, efter det drar man vidare till Viken och sover hos mamma.

På torsdag kanske älsk följer med mig in till stan och senare på eftermiddagen/kvällen ska man till Sofie och sova hos henne. kanske blir det lite tv-spelande eller bara skitsnack, Sån't som märks. :) På fredag kommer en annan kompis hit, det ska bli kul. På lördag tror jag det blir fyllingarum, söndag spenderar man hemma i stan. Ja och så var hela långhelgen slut. Någon mer än jag som har planerat något för varje dag denna långhelg? Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0