Funny and sunny

  En helt (o)vanlig torsdag...

Ja, idag så bar det iväg till Haga igen. Cykeln och jag, vi trivs ihop. Jag har saknat att cykla. Förra året cyklade jag nästan hela året till skolan, men när jag halkade till med cykeln  på isen en gång så åkte jag spårvagn i 3 veckor innan jag vågade hoppa upp på min kära cykel och gav cykeln den tillit den förtjänade för att ta mig till skolan varje dag.

Förra veckan så hade vi redovisning, det gick inte så bra som jag hade hoppats. Hade förbrett mig och könde att jag kunde allt, hade tänkt på allt,skrivit upp stödord ifall jag skulle tappa bort mig. Men så blev det fel ändå, vart fel i början o sen kom jag helt av mig, så pratade alltför kort stund. Men men ska inte gräma mig över det, jag redovisade ju i all fall, det var bra gjort. :) Vi fick sitta ute i solen den lektionen också, mys.

I skolan hände det inte så mycket. Fast en kul grej mot slutet av dagen. Jag har vart sådär happy-glad som jag är vissa dagar. Svenskan hade slutat och jag hade bråttom till foto-lektionen som vanligt. Fullt med a-klassare i korridoren, två tjejer sa jag ursäkta till och trängde mig förbi. Jag fortsatte framåt och tänkte inte på annat änr "skynda dig till fotolektionen nu", så jag gick typ rakt in i en killeoch stressad som jag var utan att tänka på vad jag egentligen sa (borde sagt förlåt), så sade jag "Här var'e trångt." han svarade ja. haha. Gud vad kul jag hade åt den händelsen, har skrattat som bara den, åt mig och mina knasiga svar. Sen väl på lektion så fick jag göra vad jag ville, fick till och med gå hem, men jag passade på att fota lite och att sedan redigera.

Sen vart det lite eng. gramatik när jag kom hem, sen åt pappa och jag glass innan farmor ringde och jag följe med ut till maxi med dem. Kom hem vid halvåtta och hann bara vara inne ca 1 timme innan nästa person ringde, Helle, Så gick ut till vasaparken för att träffa henne. Hon var med två grabbs också. De verkade sjysta, de ville tillochmed vara med på kort, det är ovanligt. Hihi. Hade ju såklart med mig min kamera ut. Jag är inte jättebra på namn men jag är nästan säker på att de heter Joel och Emil. :) Sen var de tvugna att sticka hem, så då gick Helle och jag in till mig, åt pommes och såg på tv. Senare när jag och Helle stod och väntade på tio-bussen mötte vi Kim, trevlans :)

Men nu ska jag väl gå och lägga mig och läsa Barnens Ö. Måste läsa klart den till svenskan... God Natt allihop, o hade bäst!

PS. Jag älskar att vara glad, och jag blir glad av träffa människor speciellt nya. Hihi. :D

Kommentarer
Postat av: Alexxz

Du är söt du klantmaja.. närå, du är inte klantig. Du är underbart bäst. Och du skriver bra!

2008-04-11 @ 15:36:50
Postat av: Alexxz

Du är söt du klantmaja.. närå, du är inte klantig. Du är underbart bäst. Och du skriver bra!

2008-04-11 @ 15:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0