Dumma mig

Mobilnörd nr 5, det e jag de'...


Har fått skuldkänslor för idag, usch :( Försöker intala mig själv att jag inte behöver ha det men det går inte.
Det känns som jag har tappat lusten för skolan. Det är den här dumma stora uppgiften jag inte kan låta bli att tänka på. Vanliga läxor och prov klarar jag av, men en lång redovisning? A big NO. Det här hänger ju inte bara på mitt eget betyg heller. Vi är en grupp. Jag vill inte sabba för någon annan om det går dåligt för mig, eller för att jag har tappat orken. Sönderstressad kommer jag inte att bli, hoppas jag! 

Det är inte bra med förkänslor för sommaren, för då blir det inte lika lätt i skolan längre. Jag bävar för trean och jobb i framtiden. Jag menar, man kan ju inte bara "stänga av sig själv" på samma sätt längre. Allting är så viktigt. And I dont know what to do ....

Förutom skuldkänslor så har dagen vart riktigt bra. Till en början låg man ute i solen och läste i boken som behöver bli utläst. Ville vara social med någon, hade starkt behov av det så jag smsade nästan alla norrköpingsbor jag har i min kontaktlista. Tänkte att det är ju större chans att få svar då. Svar fick men väl alltid... Några gick i skolan sent (,själv slutade jag redan vid halv två), andra hade andra skäl som gjorde att de inte kunde komma. Till slut så tröttnade jag på att bara ligga stilla, gick runt lite, satte mig vid gungorna, letade upp en ny om gräsplätt i den annars överbefolkade parken och satte mig. Till slut tröttnade jag på att bara sitta där och vänta. Gick då hem istället.

Självklart kom Tim just när jag var inne. Men som tur var så dök han upp hemma hos mig istället. Så ställde in juice-paketet i kylen och gick ut i parken igen. Vi satte oss och snacka lite och så småningom kom Lenne och Emma också.

Sen vart det snack ett tag till innan Tim var tvungen att åka hem. Jag flippade ut lite när Jag var med Emma och Lenne, hehe. Till exempel "snodde" jag Lennes mobil.. Sen började vi snacka om att våga saker. att gå fram till någon man inte känner och fråga något. Vi kom in på det för att Emma snackade om när jag frågade en kille om han kunde fota oss. Hihi. I all fall de verkade inte tro på mig att jag skulle våga fråga någon vadsom helst. Jag kände mig lit elöjlig men jag ville bevisa att jag inte tyckte det var pinsamt. Så när det kom förbi en ensam kvinna, frågade jag om hon hade några söner. Jo, två stycken till och med. Då frågade jag åldrar de var över 30 båda två. Attans hehe ;) Nej men det var inte ens anledningen. Hon skuile hälsadem från mig, hehe. Hon hade svar på tal den damen. Det var roligt. Emma tyckte det var pinsamt. Sen så "lekte" jag med min mobil letade. typ låtsades tappa den osv. Det var askul. Det var en tjej som trampada på den haha. Lenna undra om jag inte brydde mig om min telefon, konstigt... xD

Har sett på tv idag Two & A Half Man, Vänner och Ugly Betty. :) Har fortfarande skuldkänslor, gah. Behöver muntras upp. End of today's story.

Kommentarer
Postat av: Alexxz

I'm here for you

2008-04-30 @ 11:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0